יום רביעי, 1 באוגוסט 2012

ברוכות הבאות

התחלות הן לא תמיד קשות. לפעמים הן שמחות, צבעוניות ומאתגרות, ומובילות לדרך רצופה היכרויות ותגליות מהנות. 

כזו היא ההתחלה שלנו היום- בשמחה ובהתרגשות אנחנו מזמינות אתכן* להצטרף אלינו למסע. מסע שהוא קודם כל חגיגה של יצירה. מסע של אתגרים, של צבעים, של רעיונות חדשים, של ניסיונות, של הצלחות ושל הפתעות.
כדי להצטרף למסע שלנו לא צריך מפה, 2 ליטר מים ונעליים נוחות. כל מה שצריך זה אהבה ליצירה באשר היא. 

אנחנו מזמינות אתכן להצטרף אלינו למסע פעמיים בשבוע, בכל יום ראשון ורביעי. בכל חודש יעלו בבלוג  שני אתגרים מאתגרים במיוחד. לכל אתגר יתלוו עבודות שהכין הצוות המופלא שלנו, כדי לתת השראה. לכל אתגר יצורף גם "מר לינקי", אליו תוזמנו לצרף את עבודותיכן במשך שבועיים. פעם בחודש נערוך הגרלה בין המשתתפות באתגרים באותו החודש וזוכה אחת מאושרת תזכה פרס שווה במיוחד, מתנת הספונסרים שלנו- מיטב חנויות הסקראפ בארץ , שיהפוך אותה גם לקצת מעושרת. 

בנוסף לאתגרים, בשאר הזמן אנחנו מזמינות אתכן ללמוד, לשחק ולהתנסות איתנו, באמצעות פוסטים "אחרים"- הדרכות מעשיות לביצוע טכניקה יצירתית או רעיון יצירתי חדש, וגם סקירות מקיפות על טרנדים, מוצרים, יוצרות, חברות ועוד הרבה הפתעות. 

מי אלו ה"אנחנו" האלה? "אנחנו" אלו חמש יוצרות ישראליות מובילות, בסגנונות שונים ומגוונים, שחברו יחד כדי לנסות ולצאת קצת מ"איזור הנוחות" שלהן, לצאת קצת מהמסגרת הרגילה.
מי ומי בחמישייה הלא סודית? הצגה ראשונית -


מיטל-
לאחר המעבר הכי חד בחיי וההפיכה מסתם אדם לאמא לפני ארבע שנים נגלה בפניי עולם הסקראפ והתמכרתי. בעולם הווירטואלי אני מוכרת כבר עשר שנים כמומין, שם שבחרתי במקרה ופשוט נדבק. אני מעצבת בעיקר דפי אלבום גדולים, חוטאת לעתים במיקס מדיה ובעיקר בעיקר מטפחת באהבה את אוסף הדפים שלי. אובססיבית לסדר אך מנסה להתעלות מעל זה ולעשות קצת בלאגן ובדרך כלל מה שיוצא לי זה בלאגן מסודר. את תהליך העיצוב שלי אני מתעדת בסרטונים שמתפרסמים בערוץ היוטיוב שלי ומהגגת עליהם בבלוג שלי בא מאהבה.

מיכלי-
הידועה יותר ברחבי הרשת כ - arapax
מדענית מח לשעבר ומתרגמת, כיום עסוקה בעיקר במחשבות על מה אני רוצה להיות כשאהיה גדולה, ולעת עתה נמצאת בברקלי, קליפורניה. אני אוהבת לראות הרבה סגנונות שונים, אבל בסופו של דבר רוב מה שיוצא תחת ידיי נוטה למינימליזם. שולחת ידי בעיקר בעיצוב כרטיסים ודברים שימושיים אחרים, מטפחת אובססיה לאריזות, ולאחרונה פוזלת יותר ויותר לעיצוב דיגיטלי. אחר מעלליי היצירתיים אפשר לעקוב בבלוג שלי.


עינת -
מוכרת בכינוי Einat109.
חמש שנים בעולם הסקראפ שכבר הפך מזמן לחלק נכבד בחיי היומיום שלי. אוהבת לעצב כרטיסי ברכה, דפים , אלבומים ומיני אלבומים ותכשיטים. תמיד סקרנית לנסות חומרים שונים וכן להשתתף בסדנאות ללמוד ולהעשיר את הידע שלי. במקצועי אני אסטרו-נומרולוגית ועוסקת באבחון ויעוץ. מטפחת את הבלוג שלי Einat art world משנת 2008.


ענת -
מוכרת בכינויים :פיית מרציפן /crafty fairy .
כבת מזל תאומים טיפוסית אני משתעממת מהר וזקוקה לגיוון מתמיד ולכן הבלוג שלי עדיין לא החליט אם הוא עוסק בציור, סקראפ, תפירה , טיולים, אוכל או אופנה והוא מכיל קצת מכל הנושאים הרבים שמסקרנים ומרתקים אותי   בדגש על הסברים הדרכות ותובנות מועילות . כאמא לשלושה מתבגרים שהיא עצמה עדיין ילדה בנפשה  אני אוהבת  להתייחס אל העולם כגן משחקים, מעבדת מחקר ולונה פארק ענק שאפשר לשחק בו  ,לחקור, לגלות, להתנסות וגם לשתף את העולם בכל הדברים המופלאים שאני מוצאת בו.
 שתי התרומות המשמעותיות ביותר של הסקראפ לחיי הן: 1.השארת ירושה מתועדת היטב של סיפורים צילומים וחוויות עבור צאצאיי  בעבודות שניתן למשש ולדפדף בהן וגם בסיפורים בבלוג. 2. הכרות עם יוצרות נוספות  שהפכו  לחברות  קרובות שיש להן חלק חשוב ומשמעותי בחיי.

קרין -
מוכרת בכינוי karindi.
גיליתי את עולם הסקראפ בשנת 2008 ומאז אני עמוק בתוכו. בלילות מעצבת אלבומים, כרטיסים ומגוון דברים "אחרים", בימים מפעילה את הסניף הירושלמי של "מועדון נשים יוצרות" וגם קלינאית תקשורת ואמא גאה. את היצירה שלי ואת הגיגיי הרבים ניתן למצוא מזה שלוש שנים בבלוג שלי "לג'ירף יש צוואר ארוך".


עם הרבה השראה מהאמהות המייסדות של בלוגי האתגרים הישראליים "מיקסים" ו"שלוש בשלישי", ולצד בלוג האתגרים הנפלא "סברס" אנחנו עומדות כאן נרגשות, חמושות במספריים, דבק והמון מוזה, מוכנות לצאת לדרך.
בכל שבוע ובכל מזג אויר, בכל ראשון ורביעי - אנחנו "יוצאות מהקווים", וגם אתן, ולכן כבר עכשיו נרשמים לעדכונים כי ממש תיכף מתחילים בהרבה שמחה ועם רעיונות נפלאים.

אם יש לכן רעיונות, פידבקים, מחשבות, הרהורים וכל מה שעולה על ליבכן- נשמח לקבל כאן בתגובות או באופן אישי במייל, לכתובת yotzotme@gmail.com.

 *הרשומה כתובה בלשון נקבה אך פונה לשני המינים בצורה שווה. 

22 תגובות:

  1. בנות! בהצלחה! שיהיה בכיף!

    השבמחק
  2. מזל טוב (לכן ולנו...)! נראה הרכב מבטיח - ומנצח!

    השבמחק
  3. אתן מהממות!
    צוות משובח ואני בטוחה שיהיה כאן כיף!
    תודה!

    השבמחק
  4. מזל"ט!!!!!
    נראה מבטיח ביותר.
    ובא לי בזמן טוב מאוד כי אני בבלוק יצירה מעצבן וממושך...

    השבמחק
  5. בהצלחה לחמשת המופלאות,
    בטוחה שיהיה כאן כייף וסוחף!
    (רק בקשה קטנה אחת, בטלו את אימות האותיות )

    השבמחק
  6. איזה נהדרות אתן! תודה על כל ההשקעה

    השבמחק
  7. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  8. וואהי, איזה כיף1!!
    כבר מחכה לבאות!

    השבמחק
  9. איזה יופי! היה לי חסר בלוג אתגרים ישראלי.המון בהצלחה, מחכה לאתגרים:-)

    השבמחק
  10. שיהיה בהצלחה!

    tamika14

    השבמחק
  11. התענוג כולו שלנו! בהצלחה

    השבמחק
  12. כמה נפלא !!! הרכב נהדר איכותי ומוצלח !!!
    המון בהצלחה :)

    השבמחק
  13. שיהיה בהצלחה

    השבמחק
  14. איזה כיף, מתאים לי אתגרים ליצירה!
    שיהיה המון בהצלחה.

    השבמחק
  15. איזו יוזמה מבורכת! הבלוג נראה מקסים, מטופח ומושקע! עם הרבה מאוד מחשבה מאחורה ומקבץ יוצרות כיפיות,
    שיהיה הרבה הצלחה!
    שמחה להתחיל לעקוב!


    לי-אור

    השבמחק
  16. בהצלחה בנות. מחכה לסדנאות פתוחות לקהל וכך כולנו נלמד ונלמד.
    יהודית

    השבמחק
  17. מגניב! שיהיה בהצלחה!
    קרן

    השבמחק
  18. בנות יקרות
    מזל טוב על פתיחת הבלוג החדש מאחלת לכם בהצלחה
    וכמובן שאשתתף
    שושי

    השבמחק