יום ראשון, 12 באוגוסט 2012

מעושרת

כמו שכבר סיפרנו לכן, שמחנו והתרגשנו מהתגובות לבלוג הופ שהמשיכו לזרום עוד ועוד, מלאות בפרגון ובאהבה. עם כזה סיפתח- אנחנו בטוחות שהולכת להיות לנו חוויה מופלאה.

אחרי אינספור רשימות והצלבות ערכנו הגרלה בין המשתתפות שעמדו בכל תנאי האתגר: מנויות לבלוג "יוצאות מהקווים", השאירו תגובה בששת הבלוגים המשתתפים וכמובן- שלחו לנו מייל עם מילת הצופן, שכמו שרובכן עניתן נכונה הייתה:
ב ה צ ל ח ה

רגע לפני ההכרזה, תזכורת למתנה בה הזוכה המאושרת זוכה:


"קיט ישראלי" שכולל קיט "חגי תשרי" מבית שיר בנוביץ בגודל 30*30 ס"מ, קיט "כשהיינו ילדים" בגודל 30*30 ס"מ וקיט "לילות לבנים" בגודל 15*15 ס"מ, שניהם מבית צרויה אילן וסט חותמות יפיפה- "כיתובים בעיגול מסולסל" מבית "קסם שימושי". את כל הפרטים על הקיט אפשר לראות כאן.

ועכשיו, די ליצירת המתח. בזכות ידידנו החביב random.org נערכה ההגרלה, והזוכה המאושרת היא תגובה מס':

הלא היא תגובתה של רונית בנגור היקרה, שזו לשונה: 

ערב טוב. המילה היא : בהצלחה. יופי של רעיון. תתחדשו. אשמח להתחדש יחד איתכן.

רונית, ברכות! אנא שלחי לנו את פרטייך המלאים למייל שלנו (yotzotme@gmail.com) על מנת שהקיט הישראלי השווה ישלח אליך במהרה!

רצינו לנצל את ההזדמנות בה אנחנו עוסקים ביצירה ישראלית כדי לשתף בשתי יוזמות, שני אתרי סקראפבוק ישראליים עשירים, מעשירים ומעניינים-
 האתר הראשון הוא אתר הסקראפ הישראלי, שנועד להיות "קהילה ישראלית יוצרת". את האתר ייסדה מיכל שובל, והוא מכיל עשרות הדרכות, רעיונות, קישורים, ראיונות, לוח ארועי סקראפ ברחבי הארץ (כולל סדנאות) ועוד תכנים בנושא סקראפ.
האתר השני הוא ה"סקראפבוק וויקי" הישראלי- אינציקלופדיה אינטרנטית מקיפה למושגי סקראפבוק ויצירה, שייסדה עינת ספקטור-פעמיים גלידה. כמו הוויקיפדיה, גם הסקראפבוק-וויקי מאפשר  לקוראים (קוראות?!) לערוך כל ערך ולהוסיף תוכן כאוות נפשן, כך שאם יצרת עבודה מתאימה לערך מסויים, או הכנת הדרכה מתאימה- זה בדיוק המקום לצרף אותה.
מכירות עוד יוזמות ישראליות מוצלחות בנושא יצירה אחרים? נשמח מאוד לשמוע ולשתף כאן (הכוונה כמובן לא לבלוגים או לאתרים פרטיים המראים את עבודות היוצרת, אלא לאתרים כלליים, ללא מטרות רווח, שנועדו לשרת את קהילת היוצרים הישראלית).

אנו רוצות להזכיר שניתן להשתתף באתגר הסקיצה הראשון שלנו עד ה- 22.8 על מנת להיכנס להגרלה החודשית ולקבל הזדמנות לזכות בפרס החודשי שלנו מתנת נותנת החסות החודשית. לכל הפרטים אודות האתגר לחצו כאן.

שיהיה לכולנו שבוע נפלא ונהדר, ניפגש ביום רביעי!

8 תגובות:

  1. אכן אושר ועושר!
    תודה

    השבמחק
  2. מה זאת אומרת הרוב ענו נכון?

    השבמחק
    תשובות
    1. חלק קטן מהמשתתפים שלחו במייל את המילה "הצלחה", כיוון שככל הנראה לא שמו לב שגם בבלוג עצמו היתה אות, ב'.

      מחק
  3. איזה כיף לזוכה!
    חבל מערכת העדכונים עדיין לא במיטבה.
    בהצלחה גם לכן.

    השבמחק