יום ראשון, 16 בדצמבר 2012

זוכת חודש נובמבר


יש משהו ממש כיף, כמעט קסום, בשלב הזה של סיכום החודש וההכרזה על הזוכה. כל חודש אני מרגישה קצת כמו קוסם ששולף שפן, או אולי באווירת החודש הזה, קצת כמו סנטה שמחלק דמי חנוכה בגרביים. אפילו שלא אני אחראית על הפרס, אפילו שהכל נקבע בהגרלה, אבל יש איזה פלא בתהליך, מרעיון קטן במוח של כל אחת מאיתנו עד למצגת הסופית שמכילה המון עבודה עם קו קטן משותף ועם המון המון דימיון ויצירתיות. טוב, נסחפתי קצת עם אווירת נס החנוכה, אז נעבור לתוצר הסופי והפלאי.
אתגר הנצנצים של מיכלי כנראה היה מאוד מאתגר, אבל העבודות שנשלחו אליו היו קסומות:



אתגר התחרה לעומתו כנראה היה קלי קלות, תראו כמה ארוך יצא הסרטון! וכמה רוך, עדינות ורומנטיקה יש במקבץ הנפלא הזה:



אתן מסכימות איתי שאין תענוג גדול מלראות את האוסף המשובח הזה?
בין כל העבודות היפות הללו יוגרל פרס שווה במיוחד מתנת נותנת החסות שלנו לחודש נובמבר, הלא היא "אלבומי", שממתינה לשלוח לזוכה המאושרת סט חותמת ענק ושווה במיוחד של יוניטי:


כמו תמיד, ההגרלה נערכה בחסות אתר המקריות המופלאה "random.org" והזוכה שלנו הפעם היא העבודה המתוקה הזו שהשתתפה באתגר התחרה:


את הדף העדין והיפה הזה, עם פיסת התחרה הקטנה שמשנה את הדף בגדול יצרה לכבודנו lily80, שמשקיעה ומכינה מספר עבודות לכל אתגר ואתגר שלנו. סתם אנקדוטה- לאחר עריכת ההגרלה השארתי את האתר פתוח וביתי היקרה בת ה-10 חודשים באה, כהרגלה, ללחוץ על כל הכפתורים ובטעות ערכה הגרלה נוספת. מתוך סקרנות בדקתי איזו עבודה תואמת את המספר שעלה בגורל בפעם השנייה- וזו שוב הייתה עבודה של lily80, אבל אחרת :). אז יקרה, אנא שלחי לנו את פרטייך למייל שלנו (yotzotme@gmail.com).

רוצות גם אתן לזכות בפרס שווה? מוזמנות להצטרף לאתגר הנוכחי שלנו- אתגר השראה בסימן הספרה "8", ולהיכנס להגרלה על פרס שווה מתנת הספונסרית שלנו "touch of art".
אתן מוזמנות לקרוא שוב את התקנון שלנו- רק עבודות חדשות, שלא פורסמו קודם לכן יכולות להיכנס לאתגר. עליכן לצרף לצפרדע הקישורים שנמצאת בתחתית כל פוסט-אתגר קישור ישיר לעמוד בו מופיעה העבודה שלכן (ולא לעמוד הפתיחה של הבלוג/פייסבוק או כל פלטפורמה אחרת) ולצד התמונה יש לציין שהיא הוכנה לאתגר שלנו ולהוסיף קישור לפוסט האתגר. ניתן להעלות עד 5 עבודות לכל אתגר. נשמח לראות יותר עבודות בעמוד הפייסבוק שלנו, אבל רק 5 עבודות יכולת להיכנס להגרלה.
מקוות שהיה לכולן חג חנוכה שמח מאוד ושתהיה חזרה נעימה לשגרה לכל החופשים...שבוע נפלא!
קרין

7 תגובות:

  1. מזל טוב לזוכה!

    זהבית שקד

    השבמחק
  2. איחולים לזוכה!
    היה כייף להשתתף :)

    השבמחק
  3. מזל טוב לילי :)

    היה ממש כיף להשתתף { ואמנם שתפתי בעוד יצירות חוץ מהקופסה ששדרגתי , שהכנתי במיוחד ברוח האתגר , אך כנראה נפלה טעות בקישור לרשומה , לא נורא}ובשבילי היה מעין פריצת דרך לעולם העיצובים המופלא של העיצוב בנייר .

    שתזכו תמיד ביצירה ובהשראה

    השבמחק
    תשובות
    1. כמו שכתבתי לך בבלוג, שני הקישורים שנתת הובילו לאותו עמוד, וקישור אחד = כניסה אחת לאתגר. תודה רבה על ההשתתפות, כיף לראות את ההשראה שזה נתן לך ואני מקווה שזה ימשיך ככה גם באתגרים הבאים :)

      מחק
  4. מזל טוב לזוכה המאושרת :)
    היה כיף להשתתף באתגר הפעם. כמו שציינתי תחרה היא חומר שאני כל כך אוהבת להשתמש בו. והיה לי כיף לשתף ולהשתתף וכמובן לקבל השראה משאר הבנות המוכשרות !!!

    השבמחק
  5. תענוג לראות אוסף כל כך גדול של עבודות והשראה וגם אני תמיד נפעמת מההפתעה שמהגרלת הזוכה ומגיעה לבדוק מי הוגרלה הפעם.
    לילי0 מצפה לך סט חותמות יפהפה שאני אישית אוהבת מאד ומשתמשת בו רבות
    תהני

    השבמחק
  6. וואו איזה כיף, תודה רבה:)
    כל העבודות יפות ומאוד מושקעות...
    היה כיף ומאתגר להשתתף באתגרים, אבל בעיקר מעורר השראה ומלמד !
    לילך - Lily80

    השבמחק