יום רביעי, 16 בינואר 2013

שנה חדשה-זוכה חדשה

אני חייבת להודות שהפוסט הזה תפס אותי לא מוכנה. כבר עבר חודש!?!? אני יודעת שכל חודש מחדש זה ככה, ועדיין- זה פשוט מדהים. איך בתוך כל יום מרגישים שהזמן בקושי זז, ומתי כבר הפסקה, ומתי לילה, ואז פתאום החודש עובר כל כך מהר?!
גם החודש היו לנו שני אתגרים נפלאים,
האתגר הראשון, שנראה עכשיו מרחק שנות אור, הוא אתגר ההשראה שהעלתה לנו מיטל בהשראת חג החנוכה, ובדיוק רב יותר- בהשראת הספרה 8. זה מה שאתן הכנתן לאתגר הזה:



האתגר השני לחודש דצמבר היה אתגר, לכאורה, פשוט יותר- אתגר הסקיצה של מיכלי "שוליים רחבים". רבות מכן אותגרו מהמינימליזם, אבל העבודות לא הכזיבו, והיו נהדרות כתמיד, למרות החששות שרבות מכן הבעתן:



כל העבודות שמופיעות בסרטונים נכנסו להגרלה על הפרס החודשי הנהדר מתנת הספונסרית שלנו לחודש דצמבר, הלא היא Touch of Art. בלי ליצור יותר מידי דרמה ומתח ...
בהגרלה הפעם עלה הדף הנהדר הזה שהוכן לאתגר הסקיצה:
על הדף בבלוג של כרמלי
זהו הדף השני שיצרה כרמלי בהשראת הסקיצה, והיא הזוכה שלנו החודש! אנא שלחי לנו את פרטייך למייל שלנו (yotzotme@gmail.com) ותהני מהזכייה שלך!
תודה רבה לכל המשתתפות על היצירה, על הפרגון, על הרעיונות ועל ההשראה. נשמח לראותכן גם באתגרי חודש ינואר שלנו- כרגע אתגר "צבעי טוסקנה" ממתין לכן. המשתתפות באתגרי החודש יכנסו להגרלה על פרס שווה מתנת הספונסרית שלנו לחודש ינואר- Paper Heart.
שיהיו לכולנו ימים שקטים ויצירתיים!
קרין

3 תגובות:

  1. מזל טוב כרמלי :) הדף כל כך עדין

    ותודה רבה karindi על ההשקעה שלך , התגובות והפרגון , המילים החמות והיחס הנפלא שאת מעניקה בבלוגים , אישית מודה לך מקרב לב .

    " בצל היצירה "

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על הפרגון החם. ממש מחמם את הלב ועושה חשק להמשיך להשקיע :)

      מחק
  2. מזל טוב לכרמל :)
    הדף שהכינה יפייפה.
    שמחה לתת לה פרס מהחנות שלי

    קרנושי - TOUCH OF ART

    השבמחק