יום ראשון, 31 במרץ 2013

מוטיב חוזר - דויליס

מפיות התחרה הן לא דבר חדש כלל וכלל אבל הן עשויות מנייר וזה היה רק עניין של זמן עד שהן ייהפכו לחומר יצירה של סקראפ. כיום ניתן לראות את המוטיב של הדויליס בכל סוגי המוצרים וניתן לשלב אותן כמעט בכל בכל פרויקט.

מצאתי כמה מוצרים מעניינים עם מוטיב הדויליס ממיטב יצרניות הסקראפ הקיימות בשוק:
סט חותמות של my mind's eye
תבניות חיתוך של quickcuts

מדבקות מתגרדות (רבאונים) של kaisercraft

חיתוכי דוילי מאטסי

ניירות מדוגמים מבית מרתה סטיוארט

אם שילבתן דויליס בפרויקטים שלכן נשמח לראות ולהתרשם בעמוד שלנו בפייסבוק ממש כאן.

חג שמח!
מומין

4 תגובות:

  1. כל כך נפלא!! הדוייליס הם אחד הדברים האהובים עליי בעיצוב וביצירה.
    העלתי תמונה בדף הפייסבוק.
    תודה וחג שמח
    שולי

    השבמחק
  2. זה מדהים אותי בכל פעם מחדש. זה קורה לי איתכן כבר לא מעט פעמים. אני עושה משהו ואז עולה פוסט על זה. ולא להפך!
    לא אהבתי דוייליס בעבודות. היתה לי סיבה שלא כאן המקום לפרטה אבל לא אהבתי לשלב. אז אף פעם לא שילבתי !!! אף פעם!!!
    ביום שישי הכנתי כרטיסים לחתונות כי חברה הזמינה ממני....
    החלטתי לראשונה בחיי להשתמש בדויילי. לא היה לי קל אבל החלטתי לשבור את המחסום!
    ועכשיו אני קוראת את זה...אני המומה!

    השבמחק
  3. הבעיה עם דויליס שאפשר ללכת למקום מאוד זקן או למקום מאוד שיקי.. אין באמצע.

    השבמחק
  4. ממש יפה.. תודה רבה על הרעיונות.

    השבמחק