יום ראשון, 26 במאי 2013

התחלות - פרק ב'

היי כאן עינת עם פוסט קצר בו אתן טיפים מניסיוני האישי בעולם הסקראפ.
את המילה סקראפבוקינג שמעתי לראשונה בתחילת שנת 2007. הסקרנות הטבעית שלי דחפה אותי לחקור וללמוד את הנושא וכמובן שהתמכרתי מהר מאד. באותה תקופה המבחר שהגיע לארץ היה דיי מצומצם והתרכז ברובו בחנות אחת.
לאחר רכישה ראשונה קפצתי ישר למים העמוקים שזה היה עיצוב אלבום החתונה שלי.
זה הדף הראשון אותו עיצבתי והייתי מאד מאושרת ומאוהבת בתוצאה. אחרי שנה וחצי בערך פתחתי את הבלוג שלי וכתבתי על הדף הראשון שלי בפוסט הזה.
מאז חלפו כמה שנים הסגנון השתנה עם הניסיון ועם מגוון החומרים שהלך וגדל כל הזמן.

אלו העצות שלי למתחילות.
1. גם בהתחלה וגם בהמשך ללמוד ולהתנסות בסגנונות שונים כי רק ככה אפשר לדעת אם מתחברים לסגנונות ולטכניקות שונות. אני משתדלת ללמוד כל הזמן בסדנאות רבות בהן אני משתתפת, דרך ערוץ היוטיוב ובביקור בבלוגים של מעצבות מהן אני יכולה לשאוב השראה. בסדנאות יש הזדמנות להתנסות בחומרים שונים וחדשים וללמוד טכניקות לשימוש בהן.
2. בקניית חומרים אני תמיד אוהבת לנסות חומרים חדשים ולכן אני קונה בתחילה גוון או שניים ומנסה לעבוד איתם ואם אהבתי את האפקטים אקנה בעוד צבעים.
3. בקניית דפים זכרו תמיד שקולקציות חדשות יוצאות לשוק כל כמה חודשים ומנסיוני בעבר קניתי הרבה יותר דפים מכל סוג שאהבתי וכשיצאו קולקציות חדשות תמיד נשארתי עם דפים שכבר אין לי חשק להשתמש בהם.
4. כלים טובים ופרקטיים הם ההשקעה הטובה ביותר לדעתי. מכונת חיתוך ומגר של סכיני חיתוך שגדל לאט לאט אבל יהיה תמיד שימושי ובעזרתם נוכל להכין מגוון של קישוטים. פאנצ'ים גם הם מבחינתי אוסף שאני מגדילה כל הזמן וגם אם חלקם לא תמיד בשימוש אני תמיד יודעת שכת אחד ואחד ישמש אותי בעתיד.
5. חותמות - בהתחלה קניתי הרבה חותמות בנויות על עץ ועכשיו אני כמעט ולא קונה אותן כי הן תופסות שטח אחסון גדול ומניסיוני חותמות הקלינג הכי נוחות לי. לחותמות השקופות יש יתרונות כי הן הזולות ביותר, לא תופסות הרבה מקום אחסון ובעיקר קלות לדיוק מקום ההחתמה.
6. אין ספק שסקראפ הוא תחביב יקר אך ניתן לשלב חומרים שונים ולא יקרים שיעשירו את העיצובים שלכן כמו מפיות נייר כפתורים ופרחים בהכנה עצמית (יש המון הדרכות לפרחים).

מאחלת יצירה מהנה והרבה השראה לכולן.
שבוע טוב.
עינת

4 תגובות:

  1. יופי של עיצות...:-) בהחלט נותנות כיוון למצטרפות לתחום וגם לותיקות לא מזיק להתרענן במידע:-),,,אהבתי את משפט הסיכום :-) אכן יקר התחביב אבל עם יוזמה ותושיה גם הסביבה יכולה לספק חומרים נפלאים שישדרגו עבודות במחיר שווה לכל נפש:-) וגם מיחזור יכול להשתתף בחגיגה:-)
    עיצוב יפיפה העלית ,, ותיק ומשובח!!
    הצילום נפלא! ..
    ערב מאושר:-)
    ותודה על הרשומה :-)
    T42:-)

    השבמחק
  2. עינת תודה רבה על הטיפים והרעיונות. כייף לקבל ממך השראה.באיזו מכונת חיתוך את משתמשת? תודה!

    השבמחק
  3. אני משתמשת בביג שוט של סיזיקס.

    השבמחק
  4. יופי של פוסט. רק לדבר אחד אני לא מסכימה. דפים שאני אוהבת היום, אוהב גם בעוד שנה ואני חושבת שאין חשיבות לתאריך ההוצאה של הדפים. אוהבת, קונה ומשתמשת מתי שבא לי. אין אצלי בלקסיקון "דף ישן" . אף פעם לא קרה שלא רציתי להשתמש בדף כי יצאו אחרים.
    ואת הדפים שאת לא רוצה...אשמח לאמץ... :)

    השבמחק