יום ראשון, 5 במאי 2013

זוכת חודש אפריל


אכן כן, שוב עבר לו חודש, שוב זה קרה מהר מידי ולפני שהספקנו להבין מה קורה- אנחנו כבר במאי! מאי! מילימטר לפני שבועות ופחות ממטר לפני החופש הגדול. ואנחנו? אנחנו מריצות בימים אלו ממש כבר את אתגר מספר 20! יש אמת בקלישאה..."הזמן רץ כשנהנים". טוב, די עם הדיבורים, מה היה לנו החודש?

האתגר איתו פתחנו את חודש אפריל היה אתגר טכניקה. מומין אתגרה אותנו להשתמש בשבלונות ומסכות. מסתבר שהאתגר הזה דיבר לרבות והעבודות היו פשוט נהדרות, מלאות מקוריות ורעיונות נפלאים:



מיד אחר כך מיכלי אתגרה אותנו באתגר חומרים שדרש לא מעט מאמץ מצד התאים האפורים, אבל גם כאן- המאמץ בהחלט השתלם:



בעקבות בדק הבית שאנחנו עורכות לאחרונה, נעשה גם בדק בית בתחום החסויות לבלוג. לקחנו את חודש אפריל כדי לבדוק, להתייעץ ולהחליט איך לייעל את המנגנון הזה, כמו גם את שאר חלקי הבלוג. את המסקנות שלנו נחשוף כאן אט אט, עם שינויים ושדרוגים והרבה הפתעות. לגבי חודש אפריל זה אומר שהפרס לזוכה הוא פרס עצמי, מתנות צוות "יוצאות מהקווים". מבטיחות שהוא שווה!
הפרס הזה יעשה את דרכו לביתה של הזוכה המאושרת שלנו:


את הדף המתוק מתוק הזה עיצבה לי-אור לאתגר השבלונות. לי-אור, אנא שלחי לנו את פרטייך למייל של הבלוג (yotzotme@gmail.com).
כמו שראיתן  באתגר החדש שעלה בתחילת חודש מאי, החודש כבר התחלנו בשינויים, עם נותנת החסות החדשה שלנו- ארטלי. אתן מוזמנות להצטרף אלינו לאתגר ההשראה המאתגר של ענת, וליצור בעקבות מאכל אהוב.
בנתיים שיהיה לכולנו שבוע נפלא, מלא ביצירה, באתגרים ובשראה!

4 תגובות:

  1. ברכות לזוכה!

    Lily80

    השבמחק
  2. יווון איזה כיף לזכות אצלכם בבלוג ועוד יותר בחודש מסתורי ומסקרן.. (: בדיוק מה שאני צריכה כדי לדרבן אותי לחזור ליצור ולהתאתגר עכשיו כשהתפנה לי זמן..
    תודה!!!
    לי-אור

    השבמחק
  3. יווון איזה כיף לזכות אצלכם בבלוג ועוד יותר בחודש מסתורי ומסקרן.. (: בדיוק מה שאני צריכה כדי לדרבן אותי לחזור ליצור ולהתאתגר עכשיו כשהתפנה לי זמן..
    תודה!!!
    לי-אור

    השבמחק