יום רביעי, 6 במרץ 2013

אתגר #16 - ריבועים

במציאות אני בן אדם מאוד מאוד מבולגן, אבל ביצירה אני אוהבת סדר. לפעמים אפילו קצת יותר מידי...אני אוהבת מסגרות, אני אוהבת קווים ישרים, והכי הכי- אני אוהבת סקיצות ריבועיות. אז מה הפלא שכשישבתי לבנות סקיצה לאתגר זה מה שיצא לי?!:


הסקיצה הזו הייתה עבורי כיף חיים אמיתי. כמובן ששיחקתי קצת עם מיקום הריבועים בהתאם לתמונות שהיו לי, אבל שמרתי על מספר הריבועים ועל הצורה הכללית. כדי להוסיף עניין החלפתי הפעם את הדפים המדוגמים בחתיכות לבד- שנותנות אפקט אחר לגמרי:

קרין

עינת עיצבה קופסה מחולקת לתאים מרובעים של טים הולץ:

עינת

מיכלי מאוד נהנתה לעבוד על הסקיצה בשיתוף פעולה חלקלק עם... מדוזות:

מיכלי

מומין שברה את הראש עם הסקיצה אבל בסוף הצליחה ליצור דף מעוצב לאלבום:
מומין


וענת יצרה מהסקיצה אחד משני עמודים לכפולת דפי אלבום מטיול של הבנים שלה לפריז

ענת- פיית מרציפן


ומה דעתכן על ריבועים? איזה יצירות נהדרות הסקיצה שלנו תוציא מכן?
בין המשתתפות באתגרי חודש מרץ יוגרל פרס חודשי שווה מתנת "ויטרינה"- עכשיו כבר רשת (!) חנויות-
"ויטרינה" M הדרך, היא חנות קסומה ומקסימה למוצרי יצירה, אומנות ותחביב בקניון M הדרך בויתקין. בחנות שפע של חומרי יצירה ואומנות, מוצרי סקראפ, מיקס מדיה , רעיונות ליצירה לילדים, צמר וסידקית. בחנות יש גם סטודיו לסדנאות ומתקימות בו סדנאות שונות ומגוונות בתחומי יצירה שונים , קורסים בעיצוב אלבומים וציור במשיכת מכחול, סדנאת סקראפ שונות , סדנאות יצירה לילדים, סדנאות תפירה, סריגה ועיצוב. החודש אנחנו חוגגים עם ויטרינה את פתיחתה של החנות השנייה- בקניות דרורים. מבטיחות לתת לכן את כל הפרטים בהמשך החודש, בנתיים אתם מוזמנים לבוא ולבקר באתר של ויטרינה בכתובת www.vitrina-style.co.il וגם בבלוג של ויטרינה


מחכות לראות מה הכנתן! יצירה נעימה!

5 תגובות:

  1. ביג לייק לסקיצה הזו!!
    היא ממש יפה..

    השבמחק
  2. סקיצה פשוטה ויפה.
    יופי שעבודות הכינו בנות הצוות.
    אני מקווה להוסיף עבודה משלי!

    השבמחק
  3. אוהבת ואפילו אני מוצאת המון ריבועים סביבי ביומיים האחרונים. מקווה שתבוא המוזה לבקר

    השבמחק
  4. :-)בהחלט איתגרה אותי הסקיצה :-) ,,, אבל לא רואה כיצד אצרף את הקישור לעבודה שלי:-),, האם איחרתי?:-),,, אם כן לא נורא...:-)
    נהניתי להכין:-)והיא נמצאת ברשומה בבלוג שלי:-)
    תודה על אתגר והשראה:-)
    וחג שמח לכולנו:-)
    T42:-)

    השבמחק
    תשובות
    1. יקירה, לצערי אכן איחרת...לכל אתגר יש שבועיים בדיוק להעלאת העבודות ולאחר מכן לא ניתן להוסיף יותר קישורים. בכל מקרה שמחה שיצרת בהשראת הסקיצה שלי...רצה לראות את התוצאות! תדוה

      מחק