יום ראשון, 28 באפריל 2013

שברון, זיג זג וכל השאר


צורת הזיג זג או ה- chevron אם תרצו, הפכה להיות ה-להיט בעולם העיצוב בכלל ובסקראפ בפרט. ניתן לראות את הצורה הזו חוזרת על עצמה בכל מוצר, בכל חברה ובעיצובים רבים מאוד של מעצבות מכל העולם.

הנה כמה מוצרים שמשכו את עינינו:
סט חותמות של 7 gypsies


שקיות נייר


וואשי טייפ של queen and company


סטנסיל של פרימה


תבנית הבלטה של stamping up


תבנית חיתוך של mft

נשמח לראות איך שילבתן את הזיג זגים האלה בעבודות שלכן בעמוד הפייסבוק שלנו.

שבוע טוב,
מומין

4 תגובות:

  1. גם אני לאיטי מתאהבת בחברון, רכשתי לא מעט בדים מהממים לאחרונה בדוגמא הזאת :)

    השבמחק
  2. אני מאוד אוהבת זיג זג (Cheveron).
    יש לי שבלונה כזו, חותמת ופאנצ' - והרבה עבודות.
    הנה קישור לשתיים מהן:
    http://ayeletbarkay.blogspot.co.il/2013/04/laugh.html - פה הזיג-זג נוצר בעזרת הפאנצ' והודבק על הקרדסטוק הכחול.
    http://ayeletbarkay.blogspot.co.il/2013/04/a-moment.html - פה עשיתי את הזיג-זג עם השבלונה.

    השבמחק
  3. בינתיים אני לא מגלה התלהבות מהדוגמא הזו, אבל לכי תדעי....
    תודה על המקבץ :)

    השבמחק
  4. נראה מעניין,לי אין עבודות אם זיג זג-אולי הגיע זמן.......

    השבמחק