יום ראשון, 16 ביוני 2013

זוכה חודש מאי


חודש מאי היה עמוס וגדוש, לא רק בחיי האישיים, אלא גם אצלנו בבלוג, עם שלושה אתגרים.
האתגר הראשון שלנו החודש היה אתגר השראה מקורי, מיוחד ומפתיע, כמו שרק אתגר של "פיית מרציפן" המופלאה שלנו יכול להיות. האתגר היה- יצירה בהשראת מאכל אהוב. התוצרים מעוררי תיאבון, תראו:




האתגר השני היה אתגר הסקיצה הנהדר של מיטל. שילוב כזה של עומס בשכבות ונקיון במראה הכללי. הסקיצה הובילה לכמה דפים נפלאים באמת וגם (לשמחתנו הרבה) לכרטיסים יפים לא פחות:




והאחרון החביב להפליא היה אתגר צבעי הכלניות של ענת. אם לשפוט לפי החודש הזה, נראה שאתגרי צבעים הם החביבים עליכן ביותר, נכון? תראו כמה יופי. חשוב לנו לציין שבאתגר הזה היו פרשנויות נרחבות ביותר למסגרת הצבעים. החלטנו הפעם "לזרום עם זה", כי גם בעבודותיהן של חברות הצוות היו כמה פרשנויות שעלולות להתפרש כגמישות יתר...אבל להבא  נקפיד על זה יותר:





חודש מאי היה כל כולו בסימן נותנת החסות החדשה והמקסימה שלנו- ארטלי. לזוכה מובטחת חבילה ייחודית ושווה. ומי זו תהיה? קבלו בתופים ובמחולות את הזוכה שלנו לחודש מאי:

על הדף בבלוג של איילת ברקאי
את הדף הבאמת יפיפה ובאמת מיוחד הזה הכינה איילת ברקאי לאתגר הסקיצה שלנו. הדף הזה נהדר, עם שילוב הצבעים שבו, שילוב הדוגמאות, השפריצים העדינים של הצבע ומסגרת החבל הזו...תענוג לעיניים!
איילת, אנא העבירי לנו את פרטייך המלאים למייל של הבלוג (yotzotme@gmail.com) לקבלת הפרס.
בנתיים אתן מוזמנות להצטרף אלינו לאתגרי חודש יוני, בחסות החנות המחודשת והמשודרגת (וקשה להתעלות על מה שהיה שם קודם...) של נתנאלה. ממש עכשיו יש מבצע שווה במיוחד על תבניות חיתוך, כדאי מאוד להתעדכן! יש לכן עוד זמן להצטרף וליצור רקע מחיתוכים. מבטיחות לכן תוצרים מאוד מאוד מיוחדים.
שיהיה לכולנו שבוע נפלא!

5 תגובות:

  1. וואו!!! איזה כיף לי שזכיתי :)

    השבמחק
  2. זכייה ראויה ביותר! מזל טוב איילת!
    כיף לראות את העבודות של כולן, ולקבל השראה!

    השבמחק
  3. המוזה לא באה לבקר כל כך החודש, אז לא יצרתי\השתתפתי באף אתגר, אבל עכשיו שאני רואה את כל העבודות זה עושה לי חשק...
    ממש בא לי שיהיה שידור חוזר!!!

    מקווה שהפעם המוזה תבוא בזמן!!!

    השבמחק
  4. מזל טוב איילת אהובה!!!!!!
    בהחלט מגיע לך!

    השבמחק
  5. :-),,, תודה על האתגרים וברכות ואיחולים לזוכה :-)
    תודה...:-)
    וסופ"ש מאושר לכולנו:-)
    T42:-)

    השבמחק